piątek, 17 marca 2017

Środek czyszczący do akrylu SOTIN R86

Cześć i czołem jeszcze raz dzisiaj!
Mamy połowę marca, a ja już zaczynam żyć świętami Wielkanocnymi! Nie bez powodu; po pierwsze są to moje ulubione święta, po drugie są wiosną więc chcę się wtedy żyć!
No, ale co idzie za świętami? WIELKIE PORZĄDKI!
Na całe szczęście w paczce od MINERWA otrzymałam profesjonalny środek czyszczący do akrylu SOTIN R86.
I dzisiaj podzielę się z Wami moimi wrażeniami.

W paczce otrzymałam:
  • środek czyszczący 200ml


OD PRODUCENTA:
Chemia dla profesjonalistówPreparat służy do mycia wanien, umywalek i brodzików wykonanych z akrylu. Łatwo i szybko usuwa osady z kamienia i mydła oraz inne zabrudzenia. Ma delikatny, świeży zapach.


MOJA OPINIA:
Ja swojego preparatu użyłam do wyczyszczenia wanny. Napiszę szczerze, że jestem pod wielkim wrażeniem jeżeli chodzi o działanie produktu. Środek czyszczący sprawdził się bardzo dobrze, spełnia swoje zadanie jeżeli chodzi o usuwanie pozostałości po mydle i innych zanieczyszczeń.
Opakowanie 200ml jest poręczne i wydajne. Dodatkowo atutem jest "psikacz", który ułatwia nam dozowanie produktu. Jestem z niego bardzo zadowolona i cieszę się, że wpadł on w moje ręce. Zapach rzeczywiście jest świeży i przyjemny w porównaniu do innych tego typu środków.

Niestety na zdjęciu nie udało się uchwycić efektu jaki on rzeczywiście dał, ale uwierzcie na słowo, że różnica jest duża!


Cena:
31,99zł za 500ml
GDZIE KUPIĆ:
Bezpośredni LINK do strony z produktem.


W mojej paczuszce od MINERWA znalazły się również próbki (które ja tak mocno kocham!<3) i fantastyczny długopis, który mi na pewno posłuży!

2 komentarze:

  1. Fajny i ciekawy blog ❤
    Miło tu Ciebie ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciągle szukam skutecznych środków do mycia sanitariatów. Może on będzie skuteczny i dla mni?

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 
MÓJ MAŁY ŚWIAT RECENZJI Blogger Template by Ipietoon Blogger Template