czwartek, 6 kwietnia 2017

LASHVOLUTION

Długie i gęste rzęsy? Która z nas o tym nie marzy? Ja niestety w tym temacie uwielbiam przepych więc moich rzęs zawsze mi mało... Znalazłam dlatego rozwiązanie-sztuczne zagęszczanie. Efekty? Piękne! Ale ja jestem realistką i wiem z autopsji, że nasze naturalne rzęsy robią się słabsze i już nie odrastają tak chętnie. Zawsze pomiędzy zabiegami robiłam około miesięczną przerwę, aby dać im dojść do siebie choć w jakimś małym stopniu. Nigdy nie udało mi się to w 100%, no cóż-coś za coś.
Ale... Tym razem znalazłam dla siebie pomocnika.

LASHVOLUTION


Co obiecuje producent?
  • rzęsy dłuższe o 87%, gęstsze o 80%
  • brak skutków ubocznych wykazany przez badania
  • nałożenie odżywki zajmuje tylko 10 sekund dziennie
    • Twoje oczy staną się magnesem na męskie spojrzenia




    Moje pierwsze wrażenia:
    Paczuszka, która do mnie przyszła była uroczo zapakowana co oczywiście jest zawsze na plus, bo przyjemniej się do takiego produktu wraca. Po otworzeniu na samym wierzchu leżała karteczka z informacją gdzie znaleźć firmę. Od razu chciałabym Wam tutaj podlinkować ich social media:
    Strona internetowa: www.lashvolution.pl
    Facebook: /LashVolution
    Instagram: @lashvolution


    Karteczka leżała na jeszcze jednym pudełku w którym znajdowały się: serum, miarka i ulotka.
    Mnie osobiście najbardziej podoba się miarka ponieważ dzięki niej mogę sprawdzać rzeczywiste efekty: miarka nie zmniejsza się, nie powiększa co daje nam pewność, że coś nam serum pomogło lub całkowicie na odwrót.
    Jeżeli chodzi o aplikacje to jest na prawdę łatwa i szybka, przy wieczornej toalecie na pewno nie zaburzy nam harmonogramu.
    Teraz pozostaje czekać na efekty. Niżej wstawiam zdjęcie przed kuracją na obojgu oczach, ale jeżeli jesteście niecierpliwi i chcecie sami na sobie się przekonać o efektach to zachęcam Was do zakupu teraz, w tym LINKU.

14 komentarze:

  1. Ostatnio czytałam dość sporo o tej odzywce, ale jakoś się nie zeszło do zakupu niestety, ale chyba przemyślę ten zakup jeszcze raz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tą odzywkę i powiem ci ze świetnie sobie poradziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałem już o niej, efekty podobno zaskakujące, ach znowu mi o niej przypomnialas😊😊😊 kuzniahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też o tym serum dużo czytałam i mam nadzieję, że u mnie efekty będą równie zaskakujące co u innych :)

      Usuń
  4. Używałam odżywki i jest to jedna z najlpeszych jakie miałam okazję używać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Jeszcze bardziej się cieszę, że mogę ją przetestować na sobie!

      Usuń
  5. Ja używam tuszu do rzęs z the nie ktory kesynkedjoczesnienpielegnujscy i powiem ze nigdy nie miałam tak świetnych rzęs :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  6. Po użyciu odżywki z konkurencyjnej firmy moje rzęsy stały się o wiele dłuższe, wyglądają jak doczepiane. Kiedyś nie wierzyłam w tego typu specyfiki ale rzeczywiście potrafią dużo zdziałać :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam żadnych odżywek do rzęs. Brakuje mi systematyczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Loving this makeup look for the share, keep up the posts. Always love stopping by your blog.
    Scarlett

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 
MÓJ MAŁY ŚWIAT RECENZJI Blogger Template by Ipietoon Blogger Template