środa, 15 marca 2017

Krem do rąk EUBOS SENSITIVE

Hej!
U mnie po dosyć sporym deszczu wyszło piękne słonko! A u Was?

Mój dzisiejszy wpis dotyczyć będzie pielęgnacji dłoni.
Dla mnie w okresie jesienno-zimowo-wiosennym jest mega ważne by nawilżyć i regenerować dłonie ponieważ mam bardzo suchą skórę.

W ostatnim czasie otrzymałam od sklepu kosmetycznego MINERWA krem do rąk EUBOS SENSITIVE.

W mojej paczce znalazł się:
  • krem do rąk 50ml

OD PRODUCENTA:
Krem do codziennej pielęgnacji  suchej i popękanej skóry dłoni
Ma właściwości silnie regenerujące. Wygładza zniszczoną skórę dłoni oraz zapobiega wysuszaniu i pękaniu skóry. Chroni przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Łatwo się rozprowadza i zostawia cienki, nietłusty film ochronny. Można stosować po każdym myciu rąk.


MOJA OPINIA:
Dostałam krem w zgrabnym i poręcznym opakowaniu. Myślę, że pojemność 50ml jest dla mnie idealna ponieważ krem mieści mi się do każdej torebki jaką mam.


     Ja kremów do rąk używam dużo, bo tak jak wspominałam moja skóra jest sucha, szczególnie na dłoniach. Ten idealnie mi się sprawdza. Moja skóra po regularnym stosowaniu jest zregenerowana i wygładzona. Widzę też, że moje dłonie są mniej podatne na wysuszanie niż wcześniej.


Jego konsystencja jest taka jaką lubię czyli gęsta, a za razem dobrze się krem rozprowadza na dłoniach. Szybko się wchłania lecz pozostawia cieniutką warstwę ochronną, która nie przeszkadza w codziennych obowiązkach. Zapach jest śliczny i pozostaje na długo.
Na prawdę z czystym sumieniem mogę Wam go polecić.





Cena:
25,60 zł za 75ml
38,40 zł za 100ml
GDZIE KUPIĆ:
Bezpośredni LINK do strony z produktem.

7 komentarze:

  1. Moja mama miała ten krem i zdecydowanie go poleca więc i ja musze sobie go kupić, świetny post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę pokazać ten post moje dziewczynie bo ja trochę nie znam się, recenzja i zdjęcia super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na razie używam kremu ziaja.Może kiedyś przetestuję ten produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam popękanych rąk, ale porządna regeneracja by im się przydała

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 
MÓJ MAŁY ŚWIAT RECENZJI Blogger Template by Ipietoon Blogger Template