piątek, 10 marca 2017

Błyszczyk do ust SHINE DIAMOND

Dzień dobry!
U mnie pogoda od paru dni nie rozpieszcza, a co za tym idzie humor jest nostalgiczny, ale dzięki temu mogę porobić troszkę wiosennych już porządków w domu.

Mam dla Was dzisiaj recenzję błyszczyku do ust SHINE DIAMOND od REVERS.

W swojej paczce otrzymałam:
  • błyszczyk do ust 12ml




OD PRODUCENTA:
Błyszczyk do ust Shine Diamond nadaje ustom niepowtarzalny blask w intensywnych i trwałych kolorach. Usta stają się większe i pełniejsze. Nowoczesna, nieklejąca się formuła i niepowtarzalny zapach zapewniają komfortową aplikację i makijaż ust utrzymujący się przez wiele godzin.

MOJE ODCZUCIA:
Błyszczyk jest w dosyć standardowym opakowaniu, podłużnym, odkręcanym. Jak do tej pory napisy nie zdarły się co uważam za duży plus. Niestety na opakowaniu nie ma informacji z numerkiem koloru, ale wywnioskowałam ze strony producenta, że otrzymałam kolorek 1M.
Jeżeli chodzi o aplikator jest również pospolity dla błyszczyków; długi ze ściętą na skos gąbeczką na końcu. Aplikator pobiera dość sporo produktu na raz.



Konsystencja jest gęsta, lepka, ale za to błyszczyk jest wydajny. Rozprowadza się go dosyć łatwo. Na ustach troszeczkę się klei przez cały czas noszenia i lekko się zjada. Przy jedzeniu i piciu ściera się, ale tylko nadmiar. Sam kolor utrzymuje się dosyć długo na ustach stopniowo zmniejszając intensywność.







Zapach jest cukierkowy, troszkę jak guma balonowa (i taki sam ma smak), ale czuć sztuczność zapachu.
Tak jak wspominałam mój kolor to 1M i jest to taki koralowy. Na ustach wygląda jak ciemny róż. Rozprowadza się go równomiernie i nie robią się prześwity.




Poniżej możecie zobaczyć dostępne warianty kolorystyczne:




Cena: 5,20 zł za sztukę.
GDZIE KUPIĆ:
LINK do strony z produktem.

12 komentarze:

  1. Masz bardzo ładne usta :3 i ciekawa recenzja, dodawaj więcej zdjęć jak wyglądasz w całości w takich ustach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :)
      Jak tylko wyzdrowieje będę pojawiać się w całośCI :D

      Usuń
  2. Bardzo ładny odcień :)
    Może go wyprobuje skoro dość długo się trzyma
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że za tę cenę jest wart próbowania ;)

      Usuń
  3. Piękny kolor, pasuje Ci :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, nie byłam do niego przekonana, ale myślę, że będę go używać.

      Usuń
  4. Piękny odcień! Znam kosmetyki tej marki i chwale sobie.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny odcień! Pasuję Ci :) OBSERWUJE :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 
MÓJ MAŁY ŚWIAT RECENZJI Blogger Template by Ipietoon Blogger Template