piątek, 13 marca 2015

DARMOWE

Dzisiaj mam dla Was darmowe paczki dla kota od WHISKAS i kawę PRIMA.

PACZKI DLA KOTA:
Darmowe 5-dniowe wyprawki dla kotka zawierają:
  • 1x karma sucha WHISKAS JUNIOR 300g
  • 2x bonus pack WHISKAS JUNIOR 400g
  • 2x saszetka WHISKAS JUNIOR 100g
Paczka zostanie wysłana do Ciebie jeżeli Twój kotek NIE SKOŃCZYŁ 6 MIESIĄCA ŻYCIA. Na TEJ STRONIE musisz wypełnić krótką ankietę i dodać zdjęcie kotka. Ja już zgłosiłam swojego i czekam na paczkę.



KAWA:
Jeżeli posiadasz za granicą rodzinę, znajomych to możesz im wysłać darmowy upominek prosto z Polski. Do adresata zostanie doręczona:
  • kawa PRIMA 250g
  • Twoje własne podziękowanie
Kawa wysyłana jest do krajów: 
  1. Australia 
  2. Belgia
  3. Dania
  4. Finlandia
  5. Francja
  6. Hiszpania
  7. Holandia
  8. Irlandia
  9. Kanada
  10. Niemcy 
  11. Norwegia
  12. Portugalia
  13. Szwajcaria 
  14. Szwecja
  15. UK (Wielka Brytania)
  16. USA
  17. Włochy
Aby otrzymać KLIKNIJ TUTAJ naciśnij "WYŚLIJ PACZKĘ WDZIĘCZNOŚCI" i podaj adres wysyłki. Następnie odbierz swojego maila i potwierdź wysyłkę. Ani Ty, ani odbiorca nie ponoszą żadnych kosztów.


3 komentarze:

  1. Szkoda, że kawy nie można wysyłać też na terenie Polski, ale akcja bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez żałuje, ale na szczęście ja mam rodzine w UK i mysle ze to fajny upominek☺️

      Usuń
  2. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 
MÓJ MAŁY ŚWIAT RECENZJI Blogger Template by Ipietoon Blogger Template