poniedziałek, 6 marca 2017

Organiczny olej arganowy BIOTANIC / Organiczny olej kokosowy BIOTANIC SPA DOMOWE

Witajcie serdecznie Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją dwóch wspaniałych olejów firmy BIOTANIC, które otrzymałam od SPA DOMOWE.


Firma SPA DOMOWE rozpoczęła swoją działalność w 2009 roku. Zajmuję się ona tylko i wyłącznie kosmetykami naturalnymi, większość z tych kosmetyków ma certyfikaty ekologiczne takie jak: Ecocert, Cosmebio, a także odpowiednie dla wegetarian i wegan.


Organiczny olej arganowy BIOTANIC

W mojej przesyłce znalazł się:
  • olej arganowy, próbka




OD PRODUCENTA:
Czysty, tłoczony na zimno olej arganowy pozyskiwany jest z owoców rzadkiego drzewa (arganii żelaznej), rosnącego tylko w najczystszych rejonach Maroka! Wysoko skoncentrowany olej zawiera prawie 100 aktywnych składników o działaniu nawilżającym, regenerującym i ochronnym – m.in. niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe (NNKT), izoflawony, skwalan, witaminy E i F oraz wiele innych aktywnych biologicznie składników. O niezwykłych właściwościach oleju może świadczyć fakt, że aby pozyskać jeden litr tego cennego surowca, trzeba zużyć aż 30kg owoców!

Skład:
Argania spinosa kernel oil* (100%)

*pochodzi z ekologicznych upraw, posiada certyfikat Ecocert

MOJE ODCZUCIA:
No i tutaj mam duże pole do popisu ponieważ olej arganowy jest wprost stworzony dla mnie!
Moja cera jest sucha, posiadam cellulit, moje włosy się łamią, a końcówki rozdwajają. A to tylko kilka powodów dlaczego olej arganowy jest niezbędny każdemu.
Jest to moje totalne odkrycie i mega żałuje, że nie dostałam pełnowymiarowego produktu tylko próbkę, ale na 100% go zamówię.
Moja twarz po zastosowaniu olejku jest nawilżona, skórki paznokci nie zadzierają się, a końcówki włosów są w o wiele lepszej kondycji. Wierzę również, że pomoże mi on w walce z cellulitem, ale o tym przekonam się, gdy zamówię większe opakowanie. Olej jest bezwonny.
Oprócz swoich wspaniałych właściwości olej arganowy jest bardzo wydajny i starcza na długo, a jego cena nie jest wygórowana.



CENA: 28,90 zł za 50ml.
GDZIE KUPIĆ:
Bezpośredni link do produktu.
Link do sklepu on-line.


Organiczny olej kokosowy BIOTANIC
W paczce otrzymałam:
  • olej kokosowy, próbka


OD PRODUCENTA:
Organiczny olej pozyskiwany z miąższu orzechów palmy kokosowej, doskonale sprawdza się w codziennej pielęgnacji skóry. Kosmetyk zawiera niewiarygodną (ok. 90%) ilość cennych dla skóry kwasów tłuszczowych. Właśnie dlatego, jest tak wartościowym surowcem od lat wykorzystywanym w medycynie i kosmetologii. Dodatkowo w kosmetyku znajdziemy:
  • witaminy z grupy B: B1, B2, B3, B6 – chronią skórę przed powstawaniem stanów zapalnych, normalizują jej pracę,
  • witaminę C – zapobiega powstawaniu zmarszczek,
  • witaminę E – neutralizuje szkodliwe wolne rodniki, powstające np. w wyniku wystawienia skóry na działanie promieni UV,
  • kwas foliowy – wspomaga regenerację naskórka, chroni przed fotostarzeniem,
  • oraz minerały: potas, wapń, magnez, żelazo, fosfor i cynk.



    Skład:
    Cocos nucifera oil* (100%)

    *pochodzi z ekologicznych upraw, posiada certyfikat Ecocert


    MOJE ODCZUCIA:
    Ja oleju kokosowego używam już jakiś czas-głównie do smażenia, ale od jakiegoś czasu również do twarzy i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że bardzo mi pomógł w walce z niedoskonałościami, a dodatkowo super nawilżył mi twarz. Olej, który do tej pory używałam był bezwonny, a ten który otrzymałam teraz ma piękny zapach kokosa, dlatego też o wiele przyjemniej się go używa.




    CENA: 35,90 zł za 200ml.
    GDZIE KUPIĆ:
    Bezpośredni link do produktu.
    Link do sklepu on-line.

    Dajcie znać w komentarzach, czy używacie takich olejów i jak Wam się sprawdzają? :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 
MÓJ MAŁY ŚWIAT RECENZJI Blogger Template by Ipietoon Blogger Template