poniedziałek, 7 listopada 2016

Ambasadorka o.b.®

Hej Kochani!
Znowu mnie nie było, ale to tylko dlatego, że nie dostałam się do żadnych testów, ani nie otrzymałam żadnych próbek.
Jednak dzisiaj przychodzę z kolejną akcją. 
Właśnie odczytałam maila z super informacją, że zostałam Ambasadorką o.b.
Bardzo się cieszę, że będę mogła wziąć udział z tym projekcie ponieważ wcześniej nie miałam okazji do uczestniczenia w podobnej akcji.

Portal o.b. żyj pełnią życia od nie dawna wprowadził możliwość wyrażenia chęci do testowania ich produktów. Prowadzą obecnie kampanie, gdzie namawiają dziewczyny i kobiety by mówiły otwarcie o miesiączce. Po resztę szczegółowych informacji zapraszam na portal o.b. żyj pełnią życia.

Łapcie sc maila z gratulacjami!






























0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 
MÓJ MAŁY ŚWIAT RECENZJI Blogger Template by Ipietoon Blogger Template