wtorek, 25 października 2016

PŁYNY DO PŁUKANIA

HEJ, HEJ, HELLO!

No i jestem wraz z opinią na temat PŁYNÓW DO PŁUKANIA z BIEDRONKI.
Owa akcja podobała mi się ze względu na to, że dużo piorę i uwielbiam pachnące projekty! A jak możecie się domyśleć zapachów było co niemiara. Niestety szkoda, że tylko jeden z płynów był przepiękny pod względem wonnym, a reszta albo nie do zniesienia, albo po prostu brzydka.
Szczerze spodziewałam się trochę lepszych wrażeń, ale nie było źle. Zresztą na tym test polega aby wyeliminować najgorsze warianty, a zostawić zwycięzce!
Jeżeli chodzi o konsystencje, kolor płynów, czy trwałość ich na ubraniach były bardzo podobne do siebie wręcz niezauważalne różnice.
Mimo wszystko jestem zadowolona z akcji i na pewno będę się zgłaszać częściej niż jak do tej pory.
Zobaczcie parę zdjęć :)



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 
MÓJ MAŁY ŚWIAT RECENZJI Blogger Template by Ipietoon Blogger Template