piątek, 7 października 2016

TESTOWANIE Z BIEDRONKĄ

Dzień dobry!
Po dłuuugim czasie jestem! I przychodzę z akcją z sieciami sklepów BIEDRONKA.
Jak już kiedyś wspominałam uwielbiam ten sklep, tym bardziej, że ostatnio BIEDRONKA nawiązuje współprace z różnymi wielkimi firmami, a owe produkty można kupić za pół darmo.
Drugą rzeczą za co pokochałam BIEDRONKĘ jeszcze bardziej to to, że co jakiś czas wybiera testerów to testowania przeróżnych produktów, które później trafiają na sklepowe półki!
I właśnie moim pierwszym testem z tą firmą chciałabym się dzisiaj pochwalić.

Dziś rano przyszedł Pan kurier z 3 kilogramową paczuszką; widniał na niej opis: "płyny".
Ucieszyłam się ogromnie, gdyż właśnie miałam wstawiać pranie, a tu przyszły PŁYNY DO PŁUKANIA.

Właśnie zaczęłam testy, dlatego też później podzielę się z Wami opinią! Na razie spójrzcie na wygląd pięknej paczuszki! :)



MIŁEGO DNIA!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 
MÓJ MAŁY ŚWIAT RECENZJI Blogger Template by Ipietoon Blogger Template