czwartek, 19 marca 2015

PRÓBKI, TESTOWANIE

Hej Rybki! Wczoraj nie pisałam ponieważ wróciłam koło 2 w nocy do domu :( Byłam padnięta i na prawdę nie miałam siły.
Dzisiaj przygotowałam dla Was próbki kremu L'Oreal Paris (i dla Waszych przyjaciółek) oraz możliwość wzięcia udziału w testowaniu produktów firmy MARION.

TESTOWANIE
Po raz kolejny, tym razem w wydaniu kwietniowym firma MARION daje nam możliwość wzięcia udziału w testowaniu ich produktów. Aby zostać testerką wejdź na TĘ STRONĘ, napisz na adres @ podany tam i odpowiedz na pytania. 
W skład zestawu wchodzą:
  • MARION SPA maseczka regenerująco-ujędrniająca 
  • Hair ANTI-AGE-odmładzająca maska 10 w 1
  • Zabieg laminowania-diamentowy połysk
  • olejek do kąpieli KOKOSOWY
  • NOWOŚĆ! Perfumowane chusteczki nawilżane

DARMOWE PRÓBKI
Już dziś możesz zamówić próbki kremu L'OREAL dla siebie i swoich przyjaciół. Całkowicie za darmo możesz wysłać swojej przyjaciółce (do 10 osób) krem wraz z piękną kartką :) Można wybrać kolor karty jaśniejszy lub ciemniejszy i napisać własny tekst na niej; jest też opcja z dodaniem zdjęcia. Moim zdaniem super akcja, ja już zamówiłam! Akcja trwa do 20 maja. Wystarczy, że wejdziesz W TEN LINK.



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 
MÓJ MAŁY ŚWIAT RECENZJI Blogger Template by Ipietoon Blogger Template