wtorek, 17 marca 2015

ARTRO PROTECT

Wracając ze spaceru z Synkiem zajrzałam do skrzynki pocztowej i o! zaskoczenie :) W kopercie, gdy nią "trząchałam" słyszałam jak "gruchoczą" jakieś "groszki" w pudełeczku ;) Jak weszłam do domu odłożyłam list na półkę, w ogóle o nim zapomniałam :p I przed chwilą sobie przypomniałam, otworzyłam, a w nim znalazłam:
  • pudełeczko z 30 tabletkami glukozaminy+witaminy C firmy ARTRO PROTECT
  • ulotkę



Tabletki brzydko pachną (nie wiem dlaczego je w ogóle wąchałam :D), ale tak czy siak zostaną przetestowane. Niestety ja karmię piersią i nie mogę, ale dałam je mojemu NARZECZONEMU (bo już niektórzy na innym portalu się przyczepili, że narzeczonego nazywam MĘŻEM, chociaż zyjemy jak małżeństwo) i recenzja trafi oczywiście tutaj :) 
buziaczki, Sandra :* 

2 komentarze:

  1. Ciekawie co wyniknie z tych tableteczek ;*

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nic złego :D Ale raczej nie, bo by nie były dopuszczone do sprzedaży ;)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 
MÓJ MAŁY ŚWIAT RECENZJI Blogger Template by Ipietoon Blogger Template