wtorek, 17 marca 2015

REINA

Dziś w końcu recenzja jakiegoś produktu. Jednak nie otrzymanego, a kupionego przeze mnie z ciekawości. Jeszcze nie wspominałam, ale uwielbiam sieć sklepów "BIEDRONKA". Zawsze, ale to ZAWSZE, kiedy do niej nie zajrzę kupię jakąś nowość i zazwyczaj bardzo mi się podoba lub dobrze smakuje. Tym razem również się nie zawiodłam. ;) Moim produktem testowym został torcik z białą czekoladą i herbatnikami. W zestawie otrzymałam:

  • 2x torcik po 70g

OD PRODUCENTA:
Torcik z białą czekoladą i herbatnikami. Kremowy mus mleczny z herbatnikami, z warstwą białej czekolady. Produkt chłodzony.


MOJE ODCZUCIA:
Torciki mi bardzo smakowały, na prawdę. Cudowna konsystencja, niezbyt słodkie. Bardzo się ciesze, że się nie zawiodłam. Pudełeczka są plastikowe, choć myślałam, że są szklane, ale to dobrze :). Moim pomysłem jest to aby w te pudełeczka posadzić malutkie kaktusy, świetnie się do tego nadają. A więc można połączyć przyjemne z pożytecznym! Polecam bardzo.
















 












GDZIE KUPIĆ:
W sieci sklepów BIEDRONKA.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 
MÓJ MAŁY ŚWIAT RECENZJI Blogger Template by Ipietoon Blogger Template