środa, 11 marca 2015

BEBIKLUB

Kolejnym produktem, który otrzymałam to mleko następne dla niemowląt po 6. miesiącu życia firmy BEBIKO. W paczce otrzymałam:

  • cztery saszetki mleka następnego 29,2g
  • list od producenta



OD PRODUCENTA:
Droga Mamo!
Od samego początku otaczasz swoje dziecko największą miłością i to Ty najlepiej rozpoznajesz i zaspokajasz jego potrzeby.
Większość mam przyznaje, że okazywanie miłości to także codzienna troska o prawidłowe żywienie maluszka. Dostarczając dziecku najlepszy pokarm, jakiego potrzebuje, wzmacniasz z nim więź i dbasz, by rosło w miłości. Karmienie piersią to najlepszy sposób żywienia Twojego dziecka. Jednak wiemy, że nie zawsze jest możliwe, dlatego jeśli planujesz wprowadzić mleko modyfikowane, skorzystaj ze wsparcia BebiKlubu.


MOJE ODCZUCIA:
Jeszcze karmię piersią więc nie testowałam produktu, ale chyba oddam próbki mojej koleżance i od razu podzielę się z wami relacją.

GDZIE ZAMÓWIĆ:
Jeżeli ktoś chce zamówić bezpłatną paczkę może ją zamówić TUTAJ, ale trzeba się zarejestrować.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 
MÓJ MAŁY ŚWIAT RECENZJI Blogger Template by Ipietoon Blogger Template