czwartek, 12 marca 2015

LENOR SENSITIVE

Nie dawno miałam okazje skorzystać z próbki LENOR SENSITIVE płyn do płukania. Bardzo często wybieram firmę LENOR jednak tego rodzaju płynu jeszcze nie wybierałam. Próbkę dostałam w szpitalu przy urodzeniu dziecka w "NIEBIESKIM PUDEŁKU" bodajże. W przezroczystej folii otrzymałam:

  • próbkę LENOR SENSITIVE 50ml
  • list od producenta

OD PRODUCENTA:


MOJE ODCZUCIA:
Płyn pięknie pachnie i cudownie zmiękcza ubrania. W całym domu po wywieszeniu prania pachniało tym płynem, a ubrania dłuuuuugo jeszcze utrzymywały ten zapach. Bardzo chętnie kupię dużą butelkę tego płynu, polecam!


GDZIE ZAMÓWIĆ:
Tak jak pisałam w poprzednim poście, DARMOWE próbki płynu można zamówić na EVERYDAY.PL. Polecam!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 
MÓJ MAŁY ŚWIAT RECENZJI Blogger Template by Ipietoon Blogger Template